Toimitusehdot
Tarjoamme tuotteillemme tyytyväisyystakuun, joka takaa verkkokauppamme turvallisuuden. Tilaamasi tuotteet toimitetaan luvatussa ajassa ja moitteettomassa kunnossa. Maksettuasi tilauksesi verkkokaupassa saatte tilauksen vastaanottamisesta vahvistuksen ilmoittamaanne sähköpostiin, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
2. Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä omiin markkinointitarkoituksiimme asiakkaan niin halutessaan. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin Mepratuote Oy:n toimitusehtoihin.
3. Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (ent. Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista
Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.
4. Maksutavat
Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Mepratuote Oy:n välille. Mepratuote Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot.
4.1. Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla verkkopankkien maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.
4.2. Luottokortit
Maksutapoina ovat: Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express -kortti.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
5. Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus ja vahvistus onnistuneesta maksusta.
6. Toimitustapa ja -kulut
Tilausten toimitustapa on valittavissa seuraavista: nouto myymälästä, Posti ja Matkahuolto. Jos toimitustavaksi on valittu ”Nouto myymälästä” asiakkaalle ilmoitetaan, kun tilaus on noutovalmiina. Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Lähetyksiä voit seurata lähetystunnuksella.
7. Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1 – 5 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupassa kyseisen tuotteen kohdalla.
8. Vaihto- ja palautusehdot
8.1. Tuotteen palauttaminen ja tilauksen peruuttaminen
Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä. Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palautettava tavara 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.
Palautuksesta ja vaihdosta on ilmoitettava Mepratuote Oy:hyn! Huomioithan myös, että pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen ei riitä kaupan peruuttamiseksi.
Ilmoituksen voit tehdä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai verkkokaupan verkkosivujen alaosan kohdasta ”Asiakaspalvelu” löytyvällä palautelomakkeella. Liitä palautettavaan lähetykseen AINA kopio palautuslomakkeesta TAI lähetyksen mukana toimitettu lähetyslista sekä tilinumero IBAN muodossa. Näin voimme kohdentaa palautuksen ja hyvitykset oikealle henkilölle ja tilille.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myyntipakkauksen pitää olla ehjä sekä sisältää kaikki pakkaukseen kuuluvat osat ja dokumentit. Palautusoikeus ei koske erikoistilattuja tai mittatilaustuotteita (kuluttajansuojalaki 16§) ja tämä on mainittu kyseisen tuotteen kohdalla verkkokaupassa.
Peruutuksesta tai noutamattomasta lähetyksestä aiheutuvista palautuskuluista vastaa asiakas. Mepratuote Oy ei lunasta posti- tai bussiennakkona palautettuja lähetyksiä. Jos palautus on lähetetty ”vastaanottaja maksaa rahdin” lähetyksenä tai lähetys palautuu noutamattomana, hyvitetään palautettavan tuotteen hinta palautuslomakkeella mainitulle tilille vähennettynä palautuskustannuksilla.
Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetyksen seurantatunnus on ainoa keino lähettämisen todistamiseksi.
8.2. Lähetyksen pakkaaminen
Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Suosittelemme käyttämään aina tuotteen alkuperäistä pakkausta tuotteen kuljettamiseen.
Palautusosoite:
Mepratuote Oy
PALAUTUKSET
Kaviokuja 8
FIN-20380 TURKU
8.3. Reklamaatio
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai verkkosivuiltamme löytyvällä yhteydenottolomakkeella, jos tilaamasi tuote on väärä tai virheellinen ja haluat tehdä reklamaation.
Ilmoitettuasi meille reklamaation syyn, lähetämme sinulle palautusohjeet sekä palautus-tunnuksen. Reklamaatiopalautukset tapahtuvat pääasiassa Posti Oy:n asiakaspalautuksena. Väärin tai virheellisesti toimitettujen tuotteiden palauttaminen on Teille aina maksutonta.
Kun jätät reklamoitavat tuotteet postiin, on hyvä säilyttää saamasi kuitti palautuksesta, kunnes saat ilmoituksen sähköpostiisi, että olemme vastaanottaneet tuotteet. Hoidamme reklamaation mahdollisimman nopeasti.
Tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, saat uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamasi hinnan. Viallisista tuotteista hyvitämme kaikki kulut mukaan luettuna lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuneet postikulut.
Muista kuitenkin aina ensin ilmoittaa reklamaatiostasi ja odota ohjeitamme.
8.4. Rahojen palauttaminen
Jos peruutat tilauksesi, palautamme tuotteiden hinnan toimituskustannuksilla vähennettynä viimeistään 14 päivän kuluttua vastaanotettuamme palautettavat tuotteet. Suoritamme palautuksen palautuslomakkeella ilmoitetulle tilille.
Mikäli palautat vain osan tilauksesta, palautetaan sinulle vain palautettavien tuotteiden hinta ilman toimituskuluja.
Viallisista tai väärin toimitetuista tuotteista hyvitämme kaikki kulut mukaan luettuna lähetyskulut.
Huom! Viallisten tuotteiden palautus veloituksetta ja täysimääräinen hyvitys lähetyskuluineen edellyttää aina reklamaation tekemistä asiakaspalveluumme ENNEN tavaran lähettämistä takaisin (katso kohta Reklamaatiot).
9. Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/ Matkahuoltoon.
Muista tarkistaa paketin kunto heti noudettaessa sen Postista tai Matkahuollosta
Lähetyksiin, palautuksiin ja reklamaatioihin liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä asiakaspalvelumme kautta.
Varmimmin tavoitat meidät sähköpostitse osoitteessa [email protected] tai puhelimitse numeroon 02 275 0111.